BKV-figyelő

Újabb vonalon folytatódik az első ajtós felszállás

30Jún

Címkék: bkv, budapest, busz, első_ajtós_felszállás, utas, észrevétel, pozitív, dicséret, közlemény

Az egy hónapja bevezetett első ajtós felszállás beváltotta a hozzá fűzött reményeket, ezért – tapasztalataink és utasaink pozitív visszajelzései alapján – a Társaság július 1-jétől a 40-es járatra is kiterjeszti.

Mint ismeretes, a BKV egy hónapja vezette be az első ajtós felszállást a kisebb utasforgalmú 87-87A, a 187-es illetve a 141-141A autóbusz járatokon, melynek lényege, hogy az érvényes jegyet vagy bérletet még az utazás megkezdése előtt fel kell mutatni az első ajtónál. A jegyekért és bérletekért becsületesen fizető utasok érdekeinek védelmét szolgáló utasbarát rendszer a babakocsival utazók és mozgáskorlátozottak számára azonban lehetőséget biztosít a 2. ajtón való felszállásra.



Tapasztalataink alapján a korábbi intézkedéseket már a bevezetés napjaiban is kedvezően fogadták az utasok, csupán az érvényes jeggyel és bérlettel nem rendelkezők körében okozott kisebb fennakadást. Az említett pozitív tapasztalatok megteremtették a lehetőséget arra, hogy a 40-es autóbusz járatokra is kiterjesszük a hatékony felszállási rendszert.

A korábbi intézkedés hatására járművezetőink nagyobb utasbiztonságról valamint az értékesített jegyek számának növekedéséről számoltak be. Az utasforgalom kisebb mértékben csökkent, ugyanis az említett járatokon megszűnt a bliccelés. Továbbra sem megengedhető, hogy a bliccelésből eredő károk terheit azok az utasaink viseljék, akik becsületesen, jogkövető módon jegyet vagy a bérletet vásárolnak.

Az új felszállási rendszer 40-es járatra történő kiterjesztésével a BKV Zrt. célja az utazóközönség elégedettségének növelése, hiszen valamennyi intézkedésünk fizető utasaink érdekét és biztonságát szolgálja.

BKV Sajtószoba

Kapcsolódó bejegyzések:

-A Nyugdíjasoknak és a bliccelőknek nem tetszik az első ajtós rendszer
-Sikeres a 2 hete bevezetett első ajtós rendszer

Reblog hírfolyam | Like hírfolyam

BKV-figyelő


Király Dávid vagyok, várospolitikai szakújságíró. Csaknem tíz éves pályafutásom során foglalkoztam várostervezéssel, várostörténettel, örökségvédelemmel, építészettel, de a legtöbbet - természetesen - a közösségi közlekedéssel. Most is ezt teszem. Figyelek.

Elődöm, Gál Mihály 2007 júniusában azért indította a BKV-figyelő blogot, mert megelégelte, hogy a BKV akkori vezetése nem foglalkozott megfelelően az utaspanaszokkal, az utasok észrevételeivel. Célja a bloggal nem volt más, mint a budapesti tömegközlekedést igénybevevők véleményét a köztudat és a BKV vezetői elé tárni, annak érdekében, hogy a közösségi közlekedés fejlődését az utasokkal közösen elősegítsük.

A blognak (és a szerzőknek) nem célja a BKV és a BKK lejáratása. Mi azt szeretnénk, ha a két érintett cég vezetése az itt felvetett hibákból tanulna, és javítana rajtuk, hogy az utasok elégedettebbek legyenek.

Ha kérdésed, észrevételed, panaszod van akkor keress meg a bkkfigyelo@outlook.com e-mail címen! A leveled beérkezése és a publikálás között akár több nap is eltelhet. A blog szabályzatát ide kattintva, a moderálási alapelveinket pedig itt érheted el!

Amennyiben a BKV-figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk:
 

Sértő tartalom bejelentése!


Felhívjuk kedves olvasóink figyelmét, hogy a BKV-figyelő blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl!



bkkfigyelo@outlook.com

A BKV-figyelő blog sokat használt e-mail címe a mai napon megváltozott. .

Észrevételeiteket, panaszaitokat, kérdéseiteket a bkkfigyelo@outlook.com címre várjuk! 

BKV-figyelő Mobil

Naponta frissülő menetrend, a legfrissebb budapesti hírek, kényelmesen olvasható blog, élő forgalomfigyelő. Ez a BKV-figyelő Mobil:

http://m.bkvfigyelo.hu

Hirdetés

Facebook

Korábbi bejegyzések

Legfrissebb kommentek