BKV-figyelő

Nem tudott bérletet venni az utas az Örs vezér terén

17Szept

Címkék: bkv, bkk, budapest, jegy, bérlet, pénztár, utas, észrevétel, panasz


Olvasónk, Csilla ma reggel 8.00-kor szeretett volna bérletet venni az Örs vezér terén kártyával. Elvileg ezzel nem lett volna gond, hiszen a pénztár pontban 8-kor nyit, csakhogy az ablak előtti reluxa még jóval 8 után is le volt húzva. Részletek alább:

Kedves BKV-figyelő!

Szeretném elmesélni a ma reggeli pofára esésemet a BKK-val kapcsolatban. Szeptember 15-én szombaton lejárt a bérletem. Pénteken rohantam haza, elfelejtettem venni.

Hétfőn rohanás a gyerekkel a bölcsibe, közben eszembe jutott, hogy nincs érvényes bérletem. Ahol felszállok a villamosra, ott nincs pénztár, ezért vettem a trafikban egy jegyet, hogy ne legyen gond útközben. Az Örsre érve végig gondoltam a lehetőségeimet. Nincs nálam készpénz, a bankkártyával történő fizetés redukáltan lehetséges. Nem baj, a buszvégállomáson (Cédrus Piac felőli oldal) 08:00-kor nyit a pénztár, ahol tudok így fizetni, és akkor nem kések el, nem kell ATM-et keresnem, minden oké. Odaértem a pénztárhoz, ZÁRVA. Megnézem az órám, 08:06. Nincs kint semmi, ami arra utalna, hogy betegség, szabadság, helyettesítés hiánya, technikai okok miatt nem tudtak kinyitni. Kopogok, semmi! Gondoltam, hogy megkérdezem a pénztár mellett álló buszsofőröktől, hogy mi történhetett. Feltartott kézzel közölték, hogy: "Külön cég vagyunk!" Nem tudnak semmiről, menjek át a Gombához. Mondtam, hogy nekem arra nincs időm, dolgozni kell mennem. Nem tudtak segíteni. 08:10-kor lefényképeztem a pénztárat(csatoltam), és eljöttem. A metrónál még tettem egy halovány kísérletet a 2 pénztárnál, nem működik a kártyás fizetés, óriási a sor is. Vettem trafikban ismét egy jegyet, puffogtam. Felháborítónak tartom ezt a helyzetet, és a szolgáltatás minőségét. Szeretnék feljelentést tenni, de nem tudom, hogy merre induljak. Fogyasztó védelem? Minden szolgáltatótól szigorúan elvárják, hogy a kiírt időintervallumban nyitva tartson, és szolgáltasson, akárhogy is hívják!

Üdvözlettel, K. Csilla

Reblog hírfolyam | Like hírfolyam

BKV-figyelő


Király Dávid vagyok, várospolitikai szakújságíró. Csaknem tíz éves pályafutásom során foglalkoztam várostervezéssel, várostörténettel, örökségvédelemmel, építészettel, de a legtöbbet - természetesen - a közösségi közlekedéssel. Most is ezt teszem. Figyelek.

Elődöm, Gál Mihály 2007 júniusában azért indította a BKV-figyelő blogot, mert megelégelte, hogy a BKV akkori vezetése nem foglalkozott megfelelően az utaspanaszokkal, az utasok észrevételeivel. Célja a bloggal nem volt más, mint a budapesti tömegközlekedést igénybevevők véleményét a köztudat és a BKV vezetői elé tárni, annak érdekében, hogy a közösségi közlekedés fejlődését az utasokkal közösen elősegítsük.

A blognak (és a szerzőknek) nem célja a BKV és a BKK lejáratása. Mi azt szeretnénk, ha a két érintett cég vezetése az itt felvetett hibákból tanulna, és javítana rajtuk, hogy az utasok elégedettebbek legyenek.

Ha kérdésed, észrevételed, panaszod van akkor keress meg a bkkfigyelo@outlook.com e-mail címen! A leveled beérkezése és a publikálás között akár több nap is eltelhet. A blog szabályzatát ide kattintva, a moderálási alapelveinket pedig itt érheted el!

Amennyiben a BKV-figyelőn sértő tartalmat, hozzászólást talál, kérjük, az alábbi linkre kattintva jelezze nekünk:
 

Sértő tartalom bejelentése!


Felhívjuk kedves olvasóink figyelmét, hogy a BKV-figyelő blog nem tényeket, hanem olvasói észrevételeket közöl!



bkkfigyelo@outlook.com

A BKV-figyelő blog sokat használt e-mail címe a mai napon megváltozott. .

Észrevételeiteket, panaszaitokat, kérdéseiteket a bkkfigyelo@outlook.com címre várjuk! 

BKV-figyelő Mobil

Naponta frissülő menetrend, a legfrissebb budapesti hírek, kényelmesen olvasható blog, élő forgalomfigyelő. Ez a BKV-figyelő Mobil:

http://m.bkvfigyelo.hu

Hirdetés

Facebook

Korábbi bejegyzések

Legfrissebb kommentek